πέρ' από την πλάκα

πέρα από την Πλάκα, μια όμορφη συνοικία σε μια εξίσου όμορφη μακρινή κωμόπολη, υπάρχει χώρος και χρόνος για φίλους, γνωστούς κι αγνώστους. Χώρος και χρόνος για συζήτηση, για μοίρασμα χαράς και λύπης, ελπίδας και αγωνίας, για επικοινωνία και συμπόρευση. Πέρα από την πλάκα μιλάμε αυθεντικά, καρδιακά και -μακάρι- ουσιαστικά. Πέρ' από την πλάκα, δε θα ξεχνάμε ..την πλάκα! Καλώς τους :-)

4/2/19

Γλυκιά μου Αφρική


Κανάνγκα, Κογκό 2018.




Αναρτήθηκε από Niki Delig. στις 12:07 Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Νεότερες αναρτήσεις Παλαιότερες αναρτήσεις Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Αναρτήσεις (Atom)

Πληροφορίες εντός..

Niki Delig.
Προβολή πλήρους προφίλ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2019 (2)
    • ►  Αυγούστου (1)
    • ▼  Φεβρουαρίου (1)
      • Γλυκιά μου Αφρική
  • ►  2018 (5)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Μαΐου (2)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
  • ►  2017 (7)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Αυγούστου (2)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Ιανουαρίου (1)
  • ►  2016 (6)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Μαρτίου (2)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
    • ►  Ιανουαρίου (1)
  • ►  2015 (9)
    • ►  Νοεμβρίου (2)
    • ►  Οκτωβρίου (2)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Αυγούστου (2)
    • ►  Ιουλίου (2)
Θέμα Υδατογράφημα. Εικόνες θέματος από Juxtagirl. Από το Blogger.