Μετά από ασταμάτητη υπερπροβολή, υπερέκθεση των μπάνιων μας, των διακοπών, των ποτών, των γάμων, των ρούχων και των γλεντιών (μπούκωσα) βρήκα κάτι, που να θέλω να μοιραστώ διαδικτυακά.
Αναδημοσιεύω μια ιστορία - έμπνευση. Αυτή της οικογένειας Λούλη, της ψυχής των ελληνικών αλευρόμυλων. Η ιστορία προκύπτει από την ομιλία του Κωνσταντίνου Λούλη σε τελετή της βιομηχανίας τον Ιούνιο του 2010 στην Ερέτρια, όπου πραγματοποιήθηκε η ετήσια εκδρομή της εταιρείας. Ο Κωνταντίνος Λούλης, πατέρας (6η γενιά), μετά από 35 χρόνια πορείας παρέδωσε τη σκυτάλη στο Νίκο, γιο του (7η γενιά), ενώπιον όλου του προσωπικού της εταιρείας.








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου